Al SEAT Private Lease klant?
Bestaande klanten lezen hier alles over private lease, het contract, reparatie, onderhoud, banden en wat te doen bij onverhoopte schade.
Er wordt in de antwoorden een duidelijk onderscheid gemaakt tussen contracten die voor 1 februari 2016 zijn afgesloten en contracten die vanaf 1 februari 2016 zijn afgesloten. Dit heeft alles te maken met het feit dat SEAT Financial Services per 1 februari 2016 valt onder het Keurmerk Private Lease.
Vraag niet beantwoord of persoonlijke hulp nodig? Bel gerust tijdens kantooruren op telefoonnummer (033) 454 91 91 of stuur een e-mail naar leasen@seatfinancialservices.nl.
Tijdens het leasen
Kan ik tussentijds mijn looptijd/kilometrage aanpassen?
Hoe zit het als ik mijn private-leasecontract vroegtijdig wil beëindigen?
Wat te doen bij inbraak of diefstal?
Wat te doen bij schade?
Waar kan ik terecht voor reparatie, onderhoud en banden?
Mag ik tijdens de looptijd een andere (grotere) auto nemen?
Kan ik mijn private leasecontract kosteloos vroegtijdig beëindigen als ik onvrijwillig werkloos raak?
Einde leasecontract
Wordt de auto na afloop van de leasetermijn mijn eigendom?
Mijn private leasecontract loopt bijna af, wat moet ik doen?
Wat zijn acceptabele gebruiksschades bij inname?
Alles over facturen
Mijn eerste rekening is hoger dan ik heb afgesproken, hoe kan dat?
Verzekering
Hoe zit het met de verzekering?
Persoonlijke wijzigingen
Ik ben gescheiden of uit elkaar gegaan en wil dat mijn ex- partner van de overeenkomst afgehaald wordt. Kan dat?
Mag ik de auto meenemen wanneer ik naar het buitenland verhuis?
Wat gebeurt er als ik kom te overlijden?
Klachten
Ik heb een klacht